måndag 10 november 2008

Veganskt julbord på GH

Är du sugen på veganskt julbord? Kom till GH nation onsdagen den 17 december, för då ställer vi till med julbord. Det utlovas välsmakande julmat med både traditionella rätter som Janssons frestelse och sojaköttbullar samt en del modernare rätter.

Alla är välkomna, även folk utan kårleg, så ta med alla du känner (själv ska jag ta hit mamma och mormor från hälsingland). Priset är 250 kr. Anmäl dig till mig eller till 3Q (018-666 143, 3q@ghnation.se)



Läs mer på facebook.

Ps, om ni bor i Stockholm och vill komma och äta så går det att få tag på tågbiljetter för ynka 39 kr enkel resa om man bokar redan nu (gäller både vuxen, ungdom och studerande).

5 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vad jag önskar att jag fick vara där.

Anonym sa...

Ungefär hur långt i förväg måste man anmäla sig? Är det betalning i dörren eller i förväg? Jag funderar nämligen på att bjuda en kompis på julbord i present, men vet ju inte om hon kan det datumet.
/J

Sara Rudenmo sa...

Anmälan och avanmälan måste ske senast den 12 december och betalning sker i dörren.

Anonym sa...

Hoho!
BLev inspirerad av julbordsidéen så vi bestämde oss för att vi ska ordna ett eget Julbord med knytkalas och musik :D
Kram Matilda

Mazza sa...

va fint, synd att de är way too far away. men vi ska också arra vegansk julbord här i luleå!