tisdag 8 april 2008

Syjunta med veganfika imorgon på GH!

Om du är sugen på chokladmuffins och blåbärspaj och dessutom på att äntligen sy in den där knappen som lossnat från favoritskjortan så tycker jag att du ska titta förbi biblioteket på GH imorgon den 9/4 mellan kl 15 och 17! Det är nämligen dags för GHs syjunta och förutom trevligt sällskap och gott fika så kommer det finnas symaskin att låna och en hög med handarbetsböcker att bläddra i för inspiration. Alla, oavsett sy- och stickförmåga är välkomna! Jag tror bestämt att jag ska virka mig en muffins imorgon, se etsy.com för inspiration. Morgondagens muffins kommer inte att vara lika fantastiska som de nedanstående från bloggen VeganYumYum, men de kommer att vara väldigt goda, trots avsaknad av stickrelaterad garnityr.


Bild från VeganYumYum.

2 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Vilka fantastiska skapelser!!!

Anonym sa...

finns så grymt snygga cupcakes på veganyumyum! önskar jag hade tålamod att göra nåt liknande..